Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2020 στις 11.00

Μικροφωνική παρέμβαση προπαγάνδισης ενόψει της πορείας της Παρασκευής 7/2

Μικροφωνική παρέμβαση προπαγάνδισης της αντικατασταλτικής πορείας υπεράσπισης Καταλήψεων,δομών και αγωνιστ.ρι.ων, της Παρασκευής 7/2

Πλατεία Πανεπιστημίου Πέμπτη 6/7 ώρα 11:00

Κείμενο καλέσματος :

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΠΕΛΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ

ΑΣΥΛΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΓΗ

Σήμερα, στον ελλαδικό χώρο, και ιδιαίτερα έπειτα από την αλλαγή της κυβέρνησης, βλέπουμε ένα πιο επιθετικό προφίλ του κράτους και των κατασταλτικών μεθόδων του, που στο όνομα της "ανάπτυξης¨και του δόγματος "νόμος και τάξη" επιτίθεται όλο και πιο πολύ, και με όλο και πιο οξυμένα χαρακτηριστικά σε μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας. Και ειδικότερα σε αυτό των αγωνιστών, που προτάσσουν μια άλλη κοινωνική οργάνωση με γνώμονα την αλληλεγγύη, απαλλαγμένη από εξουσιαστές και αφεντικά. Αρχικός στόχος της καταστολής οι καταλήψεις μεταναστών στο κέντρο της Αθήνας. Ακολούθησαν οι καταλήψεις Παλμάρες (Λάρισα), Βανκούβερ(Αθήνα) ,Κουβέλου (Μαρούσι), Μαντρώζου, Παναιτωλίου (Κουκάκι) κ.α. σε μία προσπάθεια συνολικής εντατικοποίησης της κρατικής καταστολής και ξεδιπλώματος της ακροδεξιάς ατζέντας της ΝΔ.

"Δώσανε 15 εκατ. ευρώ για την ανακατασκευή του κτηρίου στην πίσω πλευρά και δεν άγγιξαν την μπροστινή, επειδή έχουν κάνει κατάληψη οι κοπρίτες. Περνά από μπροστά ο κόσμος και βλέπει βρακιά και κάλτσες να κρέμονται. Και δεν μιλά κανείς. Είναι αγκάθι για την πλατεία Πανεπιστημίου".

Αχιλλέας Μπέος, 17 Δεκεμβρίου 2019.

Στην πόλη του Βόλου δε, ο φασιστικών καταβολών και άκρως διεφθαρμένος δήμαρχος Μπέος, ο οποίος δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον καλλωπισμό και την αισθητική της πόλης μας, και που περηφανεύεται να είναι ο μόνος που τολμάει να βγάλει δημοσίως λόγο για τα βρακιά μας και τις κάλτσες μας, δεν το κάνει τυχαία. Η στοχοποίηση της κατάληψης Ματσάγγου αλλά και πολλών αγωνιστών εντάσσονται σε ένα κλίμα καλλιέργειας του εδάφους για μία επικείμενη κατασταλτική απόπειρα. Άλλωστε τα συμφέροντα που εξυπηρετεί εξαρτώνται άμεσα από τον βαθμό υλοποίησης των τοπικών και όχι μόνο κατασταλτικών πρακτικών απέναντι σε κινήματα και πρωτοβουλίες πολιτών που αντιστέκονται (Νερά, Καύση σκουπιδιών, Καραμπαντζάκη κ.α.). Αυτές οι κατασταλτικές μεθοδεύσεις έρχονται σε πλήρη σύμπλευση με το ευρύτερο (πανελλαδικά) κλίμα καταστολής.

Γενικότερα, πρώτα και πιο εύκολα θύματα της καταστολής, στα πλαίσια των νέων συνθηκών, οι μετανάστες. Το προσφυγικό - μεταναστευτικό είναι ένα από τα τρία κομμάτια εμπορευματοποίησης του πολέμου. Ένα είναι το εμπόριο όπλων και η βιομηχανία πολέμου, δεύτερο η ιμπεριαλιστική εμπορευματοποίηση των φυσικών πόρων, και τρίτο το εμπόριο ανθρώπων. Τι σημαίνει αυτό: οι μετανάστες χρησιμεύουν στο σύστημα είτε ως φτηνό εργατικό δυναμικό, είτε ως μοχλός του οργανωμένου εγκλήματος, είτε ως κονδύλια από την ΕΕ για κάθε μετανάστη που σαπίζει μέσα σε κάποιο στρατόπεδο συγκέντρωσης. Γι' αυτό και οι πρώτες καταλήψεις που εκκενώθηκαν ήταν καταλήψεις μεταναστών. Τα αφεντικά δεν τα συμφέρει οι μετανάστες να αφομοιωθούν στις τοπικές κοινωνίες, να δυναμώσουν, να εργαστούν νόμιμα, να ζήσουν ισότιμα με τους ντόπιους και να διεκδικούν τα δικαιώματα τους: δεν αποδίδουν το ίδιο κέρδος που αποδίδουν ως παράνομοι.

Και δεν είναι μόνο οι πόλεμοι, το μοίρασμα της πίτας σε αιματοβαμμένα εδάφη, τα γεωπολιτικά παιχνίδια ηγετικών μεγαλοδυνάμεων και τα γιγάντια μεταναστευτικά ρεύματα που συνθέτουν το τοπίο. Αυτό το καταστροφικό σύστημα εκμετάλλευσης και καταπίεσης έχει φτάσει στο έσχατο σημείο, να επιτίθεται σε όποιο κομμάτι γης, θάλασσας, αέρα, όπως επίσης και σε όποιο κομμάτι της κοινωνίας έχει μείνει εκτός εμπορευματικής διαδικασίας και λογικών κέρδους. Ο καπιταλισμός ήταν ανέκαθεν ένα σύστημα που εκμεταλλευόταν ανθρώπους και φύση στο μέγιστο, ώστε να καλύψει τις ανάγκες του και να φουσκώσει τις τσέπες των αδηφάγων και άπληστων εξουσιαστών, και όχι των κοινωνιών. Επιπρόσθετα, αποστειρωμένες ταξικές, εργασιακές, κοινωνικές και ανθρώπινες σχέσεις, συνθέτουν το κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο: ανεργία, εργατική εκμετάλλευση,υποβάθμιση υγείας, παιδείας, ξεπούλημα κοινωνικών αγαθών κ.α. Όλα αυτά,δεν θα ήταν δυνατά χωρίς το διαίρει και βασίλευε, τον ανταγωνισμό, τον κοινωνικό κανιβαλισμό, και τον εκφασισμό που διυλίζεται από τα πάνω, μέσω των κρατών, των ΜΜΕ, των θρησκειών, και ότι άλλων μαγαζιών χρησιμοποιεί η εξουσία εις βάρος μας. Οι από τα κάτω (εργαζόμενοι, άνεργες, φοιτητές, μαθήτριες, μετανάστριες, πρόσφυγες) βρισκόμαστε με μια διαρκή αίσθηση απειλής όσον αφορά την ίδια μας την επιβίωση: η επέλαση του καπιταλισμού έχει καταστήσει την μουδιασμένη ανθρωπότητα σε κατάσταση μόνιμου σοκ, σημείο αναφοράς της εποχής που ζούμε. Παγκόσμια η διαχείριση πληθυσμών, παγκόσμιος και ο φόβος.

ΟΥΤΕ ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΑ, ΟΥΤΕ ΚΑΤΑΘΛΗΨΕΙΣ -ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΑΓΩΝΑ, ΣΤΕΚΙΑ, ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ

Διαχρονικά, οι καταλήψεις προτάσσουν μια άλλη κοινωνική οργάνωση, η οποία έρχεται σε ρήξη με το υπάρχον πολιτικό σύστημα. Στις καταλήψεις δημιουργούμε από την αρχή τις κοινωνικές μας δομές, μετατρέποντάς τις σε δομές ελευθερίας. Επιδιώκοντας σχέσεις ισότιμες,οριζόντιες, συμμετοχικές, αντιιεραρχικές και ελευθεριακές, προτάσσουμε την αλληλεγγύη, την ισοτιμία, την αυτοοργάνωση. Οι καταλήψεις αποτελούν αυτοοργανωμένους χώρους συλλογικής έκφρασης, δημιουργίας και αντίστασης, ενάντια στην εμπορευματοποίηση και την εξατομίκευση που προτάσσει ο καπιταλισμός. Χωρίς αυθεντίες και κομματικές ηγεσίες , λειτουργώντας ακηδεμόνευτα και αντιιεραρχικά, προσπαθούμε να βάλουμε το λιθαράκι μας στην καθημερινή ταξική και κοινωνική σύγκρουση που διαδραματίζεται σε όλες τις πτυχές της ζωής μας, τους χώρους εργασίας, τα πανεπιστήμια, ή και σε ότι αποφάσεις παίρνονται από τους πάνω για τις ζωές μας γενικότερα. Αντιτασσόμαστε σε όσα πρεσβεύει ο καπιταλισμός και το κράτος, και σε αυτό το πλαίσιο οι καταλήψεις μας δεν θα μπορούσαν να μην βρίσκονται στο στόχαστρο του κράτους: η επίθεση του κράτους ούτε μας εκπλήσσει, ούτε μας φοβίζει. Μας εξοργίζει.

Και δεν είμαστε οι μόνοι. Παντού στον πλανήτη υπάρχουν μικρότερες ή μεγαλύτερες εστίες αντίστασης από τον κόσμο του αγώνα. Πιο πρόσφατο το παράδειγμα της εξεγερμένης Χιλής, όπου οι άνθρωποι παλεύουν σε ένα καθεστώς στυγνής οικονομικής εκμετάλλευσης εδώ και δεκαετίες, καταστροφής των φυσικών πόρων με σκοπό το κέρδος και αρπαγή της γης τους. Στη Ροζάβα ο πόλεμος κατά του φασισμού και το πείραμα της δημοκρατικής αυτονομίας, όπου τα πάντα αποφασίζονται μέσα από τις λαϊκές συνελεύσεις και τα συμβούλια, ανάγεται σε παγκόσμιο σύμβολο αυτοοργάνωσης. Οι ζαπατιστικές κοινότητες, δεκαετίες τώρα αντιστέκονται στην επέλαση του μεξικανικού κράτους, που καταπατά το δικαίωμά τους στην αυτονομία. Οι αυτόχθονες λαοί στην Λατινική Αμερική, που απειλούνται με την διαρκή εξόντωσή τους, ο παλαιστινιακός λαός, που μάχεται για την απελευθέρωσή του, οι εξεγερμένοι στη Γαλλία, που δίνουν το φωτεινό παράδειγμα και σε μας εδώ. Και πάρα μα πάρα πολλά ακόμη.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΙΑΠΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΡΟΖΑΒΑ, ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΗΝΗ ΚΑΙ ΤΗ ΧΙΛΗ

ΤΑ ΤΕΛΕΣΙΓΡΑΦΑ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΛΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ 07/02/2020 στις 18:00 έξω απο την Κατάληψη Ματσάγγου

Αγκάθι είναι η αποξένωση της κοινωνίας

Αγκάθι είναι ο θάνατος για την επιβίωση

Αγκάθι είναι η ζωή χωρίς ελπίδα για το αύριο

Αγκάθι είναι η τρομοκρατία των αφεντικών

Αγκάθι είναι η τρομολαγνία που ο κόσμος εισπράττει από τα ΜΜΕ

Αγκάθι είναι η εργασιακή δουλεία

Αγκάθι είναι η καταστολή

Αγκάθι είναι να υποφέρεις από τρόμο και να μην αντιδράς

ΑΝΑΡΧΙΚΕΣ-ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ-ΚΑΤΑΛΗΨΙΕΣ-ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΕΣ/ΟΙ

πηγή : email που λάβαμε στις 5 Φεβρουάριος 16h