Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2020 στις 18.00

3 καλέσματα : 1 2 3

Αντιπατριαρχική πορεία με αφορμή την έναρξη της δίκης για τον Ζακ

Τακούνι θα φοράω, φασίστες θα πατάω

Δικαιοσύνη για τη Ζάκι

Αυτές τις μέρες το αντιφασιστικό κίνημα βίωσε μια ιστορική νίκη κατά των νεοναζί της Χρυσής Αυγής και των ταγμάτων εφόδου τους. Τοποθέτησε τους φασίστες εκεί ακριβώς όπου ανήκουν. Παράλληλα, δικαίωσε τη μητέρα (αλλά και δική μας) του Παύλου Φύσσα. Ύστερα από όλα αυτά τα χρόνια αναβολών της δίκης είναι πλέον ελεύθερη να θρηνήσει τον χαμό του παιδιού της και συντρόφου μας στους κοινούς αγώνες.

Κανένας αγώνας κατά του φασισμού δεν έχει τελειώσει. Ως εκ τούτου, δεν έχουμε την πολυτέλεια για κανένα εφησυχασμό και καμία επανάπαυση. Δύο χρόνια έχουν περάσει από το λυντσάρισμα και τη δολοφονία του Ζακ/της Ζάκι σε δημόσια θέα. Δύο χρόνια αηδιαστικής και αισχρής προπαγάνδας απέναντι στο όνομα της αδερφής μας, η οποία λιντσαρίστηκε και δολοφονήθηκε ξανά και ξανά από κάθε ακροδεξιό κανάλι και κόμμα ή από τα συστημικά Μέσα, τα οποία κουκούλωσαν την άθλια μεταχείριση ενός ατόμου το οποίο πάλευε για ανάσα. Πάλευε να ανασάνει σε έναν κόσμο γεμάτο ρατσισμό. Πάλευε να ανασάνει τη στιγμή που βρισκόταν στο πάτωμα ετοιμοθάνατος από τον κοσμηματοπώλη και τον μεσίτη. Το τελειωτικό χτύπημα το έδωσαν οι 9 αστυνομικοί, οι οποίοι ξέσπασαν πάνω στο σώμα του με ακόμα μεγαλύτερη βία, καθώς και ο διασώστης του ΕΚΑΒ ο οποίος κάθισε άπραγος στην όψη ενός ατόμου που έχανε τη ζωή του.

Ύστερα από τις αναβολές και την κωλυσιεργία των δικαστών και των αρχων, σε μια εμφανή προσπάθεια για να ξεχαστεί η δίκη και η άθλια μεταχείριση που έλαβε ο Ζάκ και κάθε θηλυκότητα και ΛΟΑΤΚΙΑ+ άτομο, στις 21 Οκτωβρίου 2020 θα καθίσουν στο εδώλιο του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της Αθήνας μόνο οι τέσσερις από τους εννιά αστυνομικούς (όσοι δηλαδή κατηγορούνται για το αδίκημα της θανατηφόρου σωματικής βλάβης), καθώς και ο νοικοκυραίος κοσμηματοπώλης και ο ακροδεξιός μεσίτης. Οι δύο τελευταίοι θα δικαστούν με την κατηγορία της πρόκλησης θανατηφόρου σωματικής βλάβης, καθώς το δικαστικό συμβούλιο έχει ήδη απορρίψει το αίτημα της οικογένειας για αναβάθμιση της κατηγορίας σε ανθρωποκτονία με ενδεχόμενο δόλο.

Παρόλο που η εικόνα που έχει σχηματιστεί βάσει καταθέσεων είναι ότι καμία ιδιοκτησία δεν απειλήθηκε ποτέ και ήταν ο ίδιος που εγκλώβισε τον Ζακ στο κοσμηματοπωλείο, παρόλο που οι πράξεις του έχουν καταγραφεί σε βίντεο, ο κοσμηματοπώλης κυκλοφορεί ακόμα ελεύθερος.

Τις πρώτες ώρες μετά το λυντσάρισμα του Ζακ, και αφού ήταν ήδη γνωστό πως ήταν νεκρός, ελλείψει μέριμνας από την αστυνομία, καθάρισε τον χώρο του κοσμηματοπωλείου από αποδεικτικά στοιχεία και διέδωσε συκοφαντίες πως είναι «τζάνκι», «περιθωριακός που τραυμάτισε τον εαυτό του υπό την επήρεια τοξικών ουσιών».

Αυτό το οποίο επίσης εκπλήσσει στην περίπτωση του δεύτερου κατηγορούμενου για τη δολοφονία του Ζακ, είναι πως σχεδόν αμέσως μετά την πράξη ο "μεσίτης" ξεκίνησε μεθοδικά μέσω λογαριασμού του στο twitter να διαμορφώνει κλίμα σχετικά με αυτό που συνέβη.

Ακόμα και αφού ο ρόλος του στη δολοφονία αποσαφηνίστηκε πλήρως, συνέχισε να προκαλεί με στοχοποίηση, ακόμα και με φυσικές επιθέσεις ενάντια σε δημοσιογράφους που ερευνούσαν την υπόθεση. Παρά τα στοιχεία εναντίον του, και αυτός κυκλοφορεί ακόμα ελεύθερος.

Με το αποδεικτικό στοιχείο του οπτικοακουστικού υλικού που τους προβάλει να συνεχίζουν αυτό που ξεκίνησαν οι "αγανακτισμένοι πολίτες" και να ασκούν "νόμιμη αστυνομική βία" στον από κάποιο σημείο και μετά νεκρό Ζακ, οι 9 αστυνομικοί που εμπλέκονται στο περιστατικό, η οικογένεια του Ζακ άσκησε μήνυση εις βάρος τους. Οι αστυνομικοί «καθάρισαν», αφού βγήκαν εκτός υπηρεσίας, τους ανατέθηκαν δουλειές γραφείου (άρα δεν σταμάτησαν ποτέ να δουλεύουν), βολεύτηκαν σε μια δημόσια θέση με τα εγκλήματά τους να μην τους επιβαρύνουν καθόλου, και συνεχίζουν να ζουν τις ζωές τους ελεύθεροι ύστερα από το ρατσιστικό έγκλημα το οποίο άσκησαν νόμιμα. Δίχως καμία ενοχή!

Οι κατηγορούμενοι ισχυρίστηκαν ότι ο Ζακ μπήκε στο κοσμηματοπωλείο με ένα μαχαίρι, το οποίο υποτιθέμενα χρησιμοποίησε για να ληστέψει τον κοσμηματοπώλη. Η μόνη εικόνα του μαχαιριού -παρά τη σχεδόν στιγμή προς στιγμή καταγραφή της δολοφονίας- ήταν όταν ένας από τους αστυνομικούς το περιέφερε κρατώντάς το με γυμνά χέρια και οι μόνες μαρτυρίες που το συνδέουν με τον Ζακ είναι οι μαρτυρίες των κατηγορουμένων. Τα ΜΜΕ λόγω ελλιπούς πληροφόρησης ανέφεραν ότι στο μαχαίρι βρέθηκαν δακτυλικά αποτυπώματα του Ζακ, όταν την ίδια στιγμή έρευνα απέδειξε πως δεν υπήρχαν και πως τα μόνα ίχνη DNA του Ζακ ήταν από το αίμα του.

Δεν ξεχνάμε ποτέ ότι τα ΜΜΕ, το κράτος και οι μπάτσοι δουλεύουνε μαζί σε μια αγαστή συνεργασία. Η αισχρή συκοφάντηση της αδερφής μας Ζακ/Ζάκι δεν είναι ούτε κάτι καινούργιο ούτε ο ρατσισμός κάτι πρωτοφανές στην ετεροκανονική κοινωνία που ζούμε. Κάθε θηλυκότητα και ΛΟΑΤΚΙΑ+ άτομα βιώνουν καθημερινά ρατσισμό και σεξισμό με κάθε είδους κοινωνικό αποκλεισμό.Μόλις πρόσφατα οι δράστες μιας δυνάμει δολοφονικής επίθεσης σε μια άλλη τρανς αδερφή μας, της Ήβης Καίσερλη, στην Κρήτη έπεσαν στα μαλακά από την αστική δικαιοσύνη. Άντρες των σωμάτων ασφαλείας ξέρασαν την ομοφοβία τους απέναντι στον Ηλία Γκιώνη και κατηγορούμενος βρέθηκε ο ίδιος, το πλάσμα δηλαδή που υπερασπίστηκε την ταυτότητα και την αυτονόητη ελευθερία να την εκφράζει καταπώς επιθυμεί. ΛΟΑΤΚΙΑ+ παιδιά βρίσκονται άστεγα. Τρανς άτομα κινδυνεύουν άμεσα από τη στιγμή που βγαίνουν από το ίδιο τους το σπίτι (εάν είναι τυχερά να μπορούν να ζουν σε κάποιο). Γυναικοκτονίες και βιασμοί συμβαίνουν καθημερινά, με το φταίξιμο να πέφτει στην πλειονότητα των περιπτώσεων στο ίδιο το θύμα. Ο εκφοβισμός και η τρομοκρατία πάνω στα ίδια τα σώματά μας και απέναντι στις ταυτότητές μας είναι κάτι καθημερινό και σχεδόν αυτονόητο. Η αντίστασή μας, όμως, απέναντι στον φασισμό και την πατριαρχία ΟΧΙ. Είναι καιρός να καταλάβουν πως η κακοποίηση των σωμάτων και των ψυχών μας πλέον δεν έχει θέση και χώρο σε αυτή την κοινωνία!

«Αξιολογούμαστε» καθημερινά από την πατριαρχική κανονικότητα σε σχέση με το αν και σε ποιο βαθμό είμαστε «φυσιολογικοί» με υποκριτικές και ρευστές έννοιες, όπως η 'ηθική' και το τι είναι 'σωστό', όταν οι ίδιοι που έχουν διαμορφώσει και επιβάλλει αυτές τις κανονικότητες διαπράττουν καθημερινά εγκλήματα επάνω μας! Έχουν επηρεάσει ακόμα και εμάς τα ίδια στο να είμαστε σε μια συνεχή αυτο-επιτήρηση και αυτο-περιορισμό, με βάση υποθέσεις για την κανονικότητα, οι οποίες έχουν εξαναγκαστικά αποτυπωθεί μέσα μας, μετά από ένα συνεχές "μαστίγωμα" μεταφορικά και σε πολλές περιπτώσεις κυριολεκτικά, από παντού για το τι είναι κανονικό και για το πως "πρέπει" να είμαστε!

Με αφορμή τη δίκη που ξεκινά στις 21 Οκτώβρη βγαίνουμε ξανά στους δρόμους για να φωνάξουμε αυτό που είναι καθημερινότητα για μας: πως η κανονικότητά σας είναι βαμμένη με αίμα. Και να αρθρώσουμε ένα ξεκάθαρο «Φτάνει πια». Δεν θα ανεχτούμε άλλη βία πάνω στα σώματά μας.Όλες οι ιδιοκτησίες του κόσμου δεν μπορούν καν να συγκριθούν με την αξία μιας ανθρώπινης ζωής. Δεν θα ανεχτούμε να κανιβαλίζετε άλλο τις ζωές μας. Δεν θα ανεχτούμε να μας δολοφονείτε και να μένουμε άπραγα. Δικαιοσύνη για τη Ζάκι.

Ανοιχτή Συνέλευση για ένανΑντιφασιστικό/Αντιπατριαρχικό Σεπτέμβρη στη Θεσσαλονίκη

πηγή : https://www.facebook.com/events/3465021599064…
πηγή : email που λάβαμε στις 16 Οκτωβρίου 11h


1 2 3

NO ZACKIE - NO PEACE

Στις 21 Σεπτέμβρη 2018, η αδερφή μας, Ζαckie Oh, δολοφονείται από μπάτσους και αφεντικά. Εκείνη τη μέρα, σύμφωνα με τα βίντεο και τις μαρτυρίες που περιγράφουν τα γεγονότα που συνέβησαν, ξέρουμε πως:

Προσοχή: ακολουθεί περιγραφή σκηνών έντονης βίας από τη δολοφονία τ@ Ζακ Κωστόπουλου- Zackie- Oh.

Ο Ζακ προσπαθεί να μπει σε ζαχαροπλαστείο της περιοχής και εμποδίζεται από τρεις τύπους, μεταξύ των οποίων ένας με κίτρινη μπλούζα. Στη συνέχεια αποχωρεί και κατευθύνεται προς ένα κοσμηματοπωλείο, ενώ εκείνοι τον ακολουθούν.

Το επόμενο δημοσιοποιημένο στιγμιότυπο βρίσκει το Ζακ εγκλωβισμένο μέσα στο κοσμηματοπωλείο, επιχειρώντας να σπάσει με πυροσβεστήρα την πόρτα, στην προσπάθεια του να βγει, χωρίς όμως επιτυχία. Σχεδόν ταυτόχρονα ο κοσμηματοπώλης, βρισκόμενος απ' έξω, σπάει τη τζαμαρία, ρίχνοντας προς το Ζακ ένα αντικείμενο, το οποίο τον τραυματίζει στο πίσω μέρος του κεφαλιού. Προσπαθώντας να ξεφύγει από αυτήν την επίθεση, ο Ζακ πλησιάζει το κάτω μέρος της τζαμαρίας, το οποίο με μίσος κλωτσούν και σπάζουν ο κοσμηματοπώλης και άλλος ένας νοικοκυραίος, ο μεσίτης. Από εκείνη τη στιγμή ξεκινάει το πρώτο λιντσάρισμά του. Συνεχίζουν να κλωτσούν τόσο αυτόν, όσο και τη σπασμένη τζαμαρία. Μόλις συρθεί από τη σπασμένη βιτρίνα, ο κοσμηματοπώλης του πατάει το κεφάλι. Μέχρι εκείνη τη στιγμή, οι περαστικοί απλώς κοιτούν.

Μετά από 2,5 λεπτά φτάνουν οι μπάτσοι και οι τραυματιοφορείς. Ένας διασώστης πλησιάζει το Ζακ ο οποίος σωριασμένος δέχεται κάποιες από τις πρώτες βοήθειες. Καθώς συμβαίνει αυτό, σηκώνεται και προσπαθεί να ξεφύγει, κρατώντας κομμάτι της σπασμένης τζαμαρίας. Δε φτάνει πολύ μακριά, πέφτει πάνω σε τραπέζια και έπειτα στο έδαφος, λόγω των τραυμάτων του και χτυπήματος από γκλομπ. Και όλα αυτά παρουσία του τύπου με κίτρινη μπλούζα που μιλά στο τηλέφωνο και περιγράφει το περιστατικό σε κάποιον.

Τότε οι 9 μπάτσοι τον χειροπεδούν κλωτσώντας τον, ενώ αυτός είναι αιμόφυρτος και ακίνητος στο έδαφος. Του έδωσαν, δηλαδή, τη χαριστική βολή. Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Αθηνών, Δημοσθένη Πάκο, οι εν λόγω αστυνομικοί έκαναν "άριστα τη δουλειά τους" και "ασκήσαν την απολύτως απαραίτητη βία" γιατί "αυτή είναι η πρακτική, και σ' όποιον αρέσει". Ο άντρας με τα κίτρινα φαίνεται να τους κρατά το γκλομπ και ένας από τους μπάτσους κρατά ένα μαχαίρι, χωρίς γάντια, το οποίο εμφανίζεται πρώτη φορά στα βίντεο.

Τέλος, αφού τοποθετηθεί στο φορείο και έπειτα στο ασθενοφόρο, δεμένος, ο Ζακ ξεψυχά, υποκύπτοντας στα τραύματα.

ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΘΛΙΨΗ - Η ΖΑΚΙ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙ!

Από την ίδια μέρα κιόλας αρχίζει και η δεύτερη δολοφονία της. Τα ΜΜΕ δεν καθυστέρησαν καθόλου να ξεπλύνουν μπάτσους και νοικοκυραίους, διαδίδοντας, ως συνήθως, ένα ψευδές αφήγημα:

"Επίδοξος ληστής αυτοτραυματίστηκε και έχασε τη ζωή του στην προσπάθειά του να βγει από κοσμηματοπωλείο το οποίο λήστευε."

"Η αστυνομία συνέλαβε τον ιδιοκτήτη του κοσμηματοπωλείου της οδού Γλάδστωνος, μετά το θάνατο του επίδοξου ληστή του."

"Έντιμος. Καλός πατέρας. Υπέροχος σύζυγος. Και καλός παππούς! Λοιπόν, αυτόν τον άνθρωπο να κυνηγήσουν;"

"Πασίγνωστος οροθετικός ομοφυλόφιλος ο ληστής στην Ομόνοια!"

"Ακτιβιστής και Drag Queen o ληστής του κοσμηματοπωλείου"

"Σύμφωνα με την αστυνομία ήταν τοξικομανής"

" Αλλόφρων επίδοξος ληστής"

"Επίδοξος ληστής"

"Επίδοξος ληστής"

...

Το αφήγημα αυτό, κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του μέσου, φιλήσυχου πολίτη-προστάτη της ατομικής ιδιοκτησίας, ιδίως από "αποκλίνοντα" και "έκφυλα" στοιχεία της κοινωνίας, δεν άργησε να επικρατήσει. Οι ταυτότητες της Zackie σε συνδυασμό με το αφήγημα της ληστείας, χρησιμοποιούνται για να δικαιολογήσουν τη δολοφονία της.

Κι αν ήταν κάποια επίδοξη λήστρια ή/και χρήστρια, δικαιολογείται η δολοφονία χάριν της ιδιοκτησίας του Έντιμου Οικογενειάρχη;

Ξερνάμε στη σκέψη πως για την "κοινή γνώμη" η απάντηση είναι ναι.

ΦΙΛΗΣΥΧΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΜΠΑΤΣΟΙ ΚΑΙ TV,

THN ΑΔΕΡΦΗ ΜΑΣ ZACKIE ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝ ΜΑΖΙ

Τους επόμενους μήνες το αφήγημα αρχίζει σιγά σιγά να γκρεμίζεται:

Οι ιατροδικαστικές εξετάσεις, και τις δύο φορές (μετά από αίτημα των κατηγορουμένων για επανεξέταση) έδειξαν ότι ο Ζακ πέθανε από τα τραύματά του και ότι δεν ήταν υπό την επήρεια κάποιας ουσίας. Δακτυλικά αποτυπώματά του δεν βρέθηκαν ούτε σε συρτάρια και την ταμειακή του καταστήματος (αντίθετα με τα λεγόμενα των κατηγορουμένων), ούτε πάνω στο μαχαίρι που αναφέρθηκε νωρίτερα.

Ωστόσο, οι μπάτσοι και οι δικαστικοί θυμούνται πολύ καλά ποια είναι η δουλειά τους.

Η αστυνομία, από την αρχή, είναι απρόθυμη να διερευνήσει και να προσκομίσει το αποδεικτικό υλικό που υπάρχει για σχηματισμό δικογραφίας. Πολλά από τα βίντεο μαρτύρων δεν συμπεριλαμβάνονται στην δικογραφία, ενώ κυκλοφορούν στα ΜΜΕ. Από την πρώτη στιγμή τίθεται η ερώτηση από τους συνηγόρους της οικογένειας του Ζακ "Ποιος είναι ο άντρας με το κίτρινο μπλουζάκι;", όμως η αστυνομία απαντά πως είναι αδύνατον να ταυτοποιηθεί, παρόλο που εμφανίζεται σε πολλά βίντεο. Η έρευνα της αστυνομίας και του ανακριτή προχωρά με κέντρο βάρους την υποτιθέμενη ληστεία και όχι τη δολοφονία.

Αυτά εξακολουθούν να συμβαίνουν μέχρι να δημοσιευθεί το βίντεο της ερευνητικής ομάδας Forensic Architecture με τίτλο «Ο βίαιος θάνατος του Ζακ Κωστόπουλου» (Μάρτιος-Απρίλιος 2019). Τα κρίσιμα αυτά στοιχεία συμπεριλαμβάνονται τελευταία στιγμή στη δικογραφία, που ήταν έτοιμη να κλείσει.

Τότε μόνο ταυτοποιείται επιτέλους ο άντρας με τα κίτρινα, ο οποίος όμως δεν εντοπίζεται. Στις 12 Απριλίου 2019 προσέρχεται μόνος του να καταθέσει, χωρίς να τον βρει ακόμα η αστυνομία, "με καθοδήγηση από φίλο αστυνομικό" όπως αναφέρει ο ίδιος, ΜΗ ΕΙΡΩΝΙΚΑ. Και ουσιαστικά ξεπλένει τους "συναδέλφους του φίλου του", λέγοντας εξόφθαλμα ψεύδη στην κατάθεσή του, που εντοπίζονται ξεκάθαρα χάρη στα βίντεο.

Τι ωραίο να έχεις να φίλους που τους κρατάς το γκλομπ όσο δολοφονούν!

Τι ωραίο να έχεις να φίλους που δεν μπορούν να σε εντοπίσουν, αλλά σε καθοδηγούν να πας και για μια καταθεσούλα κάπου - κάπου!

Τι ωραίο να έχεις να φίλους που γουστάρουν την ψευδή κατάθεσή σου!

Παράλληλα, τον πρώτο χρόνο, ο μεσίτης-συνεργός του κοσμηματοπώλη χλευάζει το νεκρό μέσω κοινωνικών δικτύων ελεύθερα, ξερνώντας αδιάκοπα το φασιστικό του οχετό υπό το, επιβεβαιωμένα δικό του, ψευδώνυμο "Snake". Στις 23 Δεκεμβρίου 2019, μάλιστα, επιτίθεται σωματικά σε δημοσιογράφο που αφαιρούσε φασιστικό αυτοκόλλητο από το σημείο της δολοφονίας. Σήμερα κυκλοφορεί ελεύθερα, χωρίς περιοριστικούς όρους, όπως και ο κοσμηματοπώλης. Και αυτό, ακόμη και αν ήδη από το Δεκέμβρη του 2018 και το Φεβρουάριο του 2019, η οικογένεια προχώρησε σε μηνύσεις και σε αίτημα για αναβάθμιση των κατηγοριών από πρόκληση θανατηφόρου σωματικής βλάβης σε ανθρωποκτονία από πρόθεση με πιθανό δόλο.

Τον Ιούλιο του 2020, η εισαγγελέας απέρριψε τη μήνυση της οικογένειας του Ζακ για ανθρωποκτονία κατά του συνόλου των αστυνομικών, όσο και τη μήνυση κατά του διασώστη του ΕΚΑΒ για το αδίκημα της θανατηφόρας έκθεσης. Επίσης, είχε ήδη απορριφθεί η αίτηση αναβάθμισης των κατηγοριών που απαγγέλλονται στον κοσμηματοπώλη και το μεσίτη.

Έτσι, στις 21 Οκτωβρίου 2020, θα κάτσουν στο εδώλιο του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της Αθήνας μόνο οι τέσσερις από τους εννιά αστυνομικούς (όσοι δηλαδή κατηγορούνται για το αδίκημα της θανατηφόρου σωματικής βλάβης), καθώς και ο κοσμηματοπώλης με το μεσίτη. Οι δύο τελευταίοι θα δικαστούν και αυτοί για την κατηγορία της πρόκλησης θανατηφόρου σωματικής βλάβης.

Όσο για τους μπάτσους, η πρώτη Ένορκη Διοικητική Εξέταση, το Δεκέμβρη του 2018 προτείνει απόταξη για 4 εξ αυτών και αργία με ενδεχόμενη απόλυση για άλλους 4. Κάτι που όμως δεν πραγματοποιείται ποτέ και 2 χρόνια μετά ακόμα εκκρεμεί η πειθαρχική διαδικασία, μετά από συνεχόμενες αναβολές και παραιτήσεις των επικεφαλής της έρευνας.

Τι ωραίο να είσαι μπάτσος και να έχεις δικηγόρο το Θάνο Πλεύρη, νυν βουλευτή της ΝΔ!

Οι μπάτσοι λοιπόν δεν έχουν καμία πειθαρχική δίωξη, είναι ελεύθεροι χωρίς περιοριστικούς όρους και ασκούν κανονικά την ντροπή τους - γιατί η ντροπή δεν είναι δουλειά - ήδη από τον Δεκέμβριο του 2018.

Η διαπλοκή Αστυνομικού Κρατους - ΜΜΕ - Δικαιοσύνης - Παρακράτους και Φασιστών αποκαλύπτεται για άλλη μια φορά μπροστά στα μάτια μας. Στο όνομα της ιδιοκτησίας, της κανονικότητας, της νοικοκυροσύνης, της πατριαρχίας. Για να εξαφανίσει κάθε Zackie. Χωρίς να ντρέπεται. Χωρίς προσχήματα.

ΜΠΑΤΣΟΙ, TV, ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ, ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ ΜΑΖΙ

Οι πρώτες ώρες και μέρες από τη δολοφονία της Zackie μας έφεραν αντιμέτωπ@ με τρεις όψεις της κοινωνίας που ζούμε: ομοφοβία - τρανσφοβία - τοξικοφοβία. Οι τρεις αυτές λέξεις έχουν διαφορετικές σημασίες, αφετηρίες και προεκτάσεις. Η Zackie δικάστηκε ξανά μετά θάνατον για τη σεξουαλικότητά της, την εμφάνισή της, τη συμπεριφορά της και πάει λέγοντας. Στο πρόσωπο του Ζακ, μπάτσοι και νοικοκυραίοι είδαν το «πρεζάκι» και το «κλεφτράκι» που τόσο φοβούνται και του οποίου η ζωή για όλους αυτούς έχει μικρότερη αξία από την ιδιοκτησία τους. Ο Ζακ δεν μπήκε για να κλέψει, ούτε ήταν υπό την επήρεια κάποιας ουσίας. Αλλά για εμάς δε θα είχε καμία σημασία αν όλα αυτά ίσχυαν. Γιατί οι ζωές και τα σώματα μας έχουν αξία και κανείς δε δικαιούται να αμφιβάλλει για αυτό, ούτε οι ίδιοι οι δολοφόνοι, ούτε ο ΣΚΑΪ και τα υπόλοιπα ΜΜΕ που με τα «γκάλοπ» τους μας έκαναν πραγματικά να αναρωτηθούμε πόσο πιο αισχρά θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν τη δολοφονία της αδερφής μας. Οι τρεις αυτές λέξεις διαφέρουν, αλλά όλες συνοδεύονται από την ίδια βία, την περιθωριοποίηση, το στιγματισμό και το μίσος. Τα τρανς, λοατκια+ άτομα, @ χρήστ@, @ φτωχ@, τα οροθετικά και περιθωριοποιημένα βιώνουμε την ίδια αντιμετώπιση από τους «φιλήσυχους πολίτες» και το σύστημα και ξέρουμε να αναγνωρίζουμε το ένα το άλλο. Και η Ζackie ήταν μία από μας.

ΓΚΕΙ, ΤΡΑΝΣ, ΛΕΣΒΙΕΣ, ΙΕΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΙΣΧΟΥΣ

ΕΊΜΑΣΤΕ ΠΕΡΉΦΑΝΑ Η ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ

Ωστόσο, δεν περιμένουμε την δικαίωση για όλα αυτά να έρθει από ένα αστικό δικαστήριο. Το δικαστικό σύστημα είναι κομμάτι του κατεστημένου που δολοφόνησε την Ζακι. Οι δικαστικοί, σαν μέλη της «κανονικής κοινωνίας», είναι φυσικό να προκαταβάλλονται απέναντι σε εμάς τα μη κανονικά και ανώμαλα. Δεν είναι άλλωστε λίγες οι φορές που είδαμε δολοφόνους, βιαστές διεφθαρμένους πολιτικούς και μισαλλόδοξους ιερείς να αθωώνονται, όταν οι αδερφές μας που αμύνθηκαν απέναντι στην πατριαρχική βία κλείνονται σε κελιά. Η αιματοβαμμένη ιδιοκτησία, ιερό αγαθό της καπιταλιστικής κοινωνίας, προστατεύεται με ευλάβεια από την δικαιοσύνη των αστών, πολλές φορές σε βάρος της ανθρώπινης ζωής και αξιοπρέπειας. Ο ρόλος του δικαστικού συστήματος είναι να αποδεικνύει πως το κράτος μπορεί να παράσχει ασφάλεια, και να τιμωρεί, όταν αυτή η αστική ασφάλεια απειλείται. Πρόκειται όμως για μια ψευδεπίγραφη δικαιοσύνη, κομμένη και ραμμένη για λίγους, προνομιούχους, που μπορεί να εθελοτυφλεί όταν η δική μας ασφάλεια και ακεραιότητα βάλλεται.

Η πρόσφατη νίκη απέναντι στην Χρυσή Αυγή μπορεί να ήρθε μέσα από ένα δικαστήριο, αλλά δεν είναι νίκη της αστικής δικαιοσύνης, ούτε των αστικών κομμάτων που προσπαθούν να την καπηλευτούν. Πρόκειται για μια νίκη δική μας, του κινήματος, των ανθρώπων που όλα αυτά τα χρόνια χτυπούσαν το φασισμό στον δρόμο, σε κάθε έκφραση του. Με την παρουσία μας στον δρόμο, η κοινωνία αναγκάζεται να δει τι συμβαίνει πέρα από τα προνόμια της. Το κίνημα δίνει τον παλμό για την κοινωνική εξέλιξη, την αλληλεγγύη και την ελευθερία, πιέζοντας τους δικαστικούς να δουν πέρα από τις λέξεις των νόμων, τι συμβαίνει στις ζωές μας. Και φυσικά μερικές αποφάσεις στη σωστή κατεύθυνση δεν πρόκειται να μας ναρκώσουν. Άλλωστε, καμία δικαστική ετυμηγορία δεν θα φέρει πίσω τις νεκρές μας. Είναι όμως η μόνη οδός που μπορούμε να ακολουθήσουμε για να βρούμε έστω ένα μερίδιο δικαίωσης, παράλληλα με τα δικά μας εργαλεία, τις παρεμβάσεις, τις πορείες, τον αγώνα ενάντια στο κράτος και την πατριαρχία.

Γι'αυτό είμαστε και σήμερα εδώ. Γιατί η Ζακι ήταν μια από εμάς.

Ήταν ανώμαλη, ήταν αδερφή, ήταν αντιφασιστρια, ήταν τραβεστί, ήταν οροθετική, ήταν τσούλα…

Ήταν.

Και στην θέση της θα μπορούσε να είναι οποιαδήποτε από εμάς.

κάλεσμα : Συλλογικότητα Radical Pride


1 2 3

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ - ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΖΑΚ/ ZACKIE OH!

Ενάντια στην Κρατική, Kαπιταλιστική, Πατριαρχική Βαρβαρότητα, την Καταστολή και τον Κοινωνικό Εκφασισμό

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ - ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΖΑΚ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ/ ZACKIE OH!

Tην Τετάρτη στις 21 Οκτώβρη 2020 ξεκινάει η δίκη των δολοφόνων του Ζακ Κωστόπουλου.

Στις 21 Σεπτέμβρη 2018, ο Ζακ Κωστόπουλος δολοφονείται μέρα μεσημέρι στο κέντρο της Αθήνας, στην Ομόνοια. Εγκλωβισμένος μέσα σε ένα κοσμηματοπωλείο όπου έχει καταφύγει κυνηγημένος, ενώ λίγο νωρίτερα φώναζε στο δρόμο «βοήθεια», λιντσάρεται από το αφεντικό-ιδιοκτήτη του μαγαζιού κι έναν φασίστα που διατηρεί κτηματομεσιτικό γραφείο στην περιοχή. Οι δυο τους τον κλωτσούν με μανία στο κεφάλι, την ώρα που εκείνος προσπαθεί ανήμπορος να απεγκλωβιστεί, ενώ γύρω τους βρίσκεται πλήθος κόσμου. Η αστυνομία καταφθάνει για να ολοκληρώσει το έγκλημα - τον χτυπά αιμόφυρτο και πεσμένο στο έδαφος, τον συλλαμβάνει, του φορά χειροπέδες και τον σέρνει στο δρόμο. Στο νοσοκομείο οδηγείται δεμένος και νεκρός.

Στο πρόσωπο του Ζακ βλέπουν έναν φτωχό, έναν αποκλεισμένο, έναν παρία, έναν χρήστη, έναν ενδεχόμενο κλέφτη - μια ζωή που το κρατικό καπιταλιστικό και πατριαρχικό σύστημα προγράφει επανειλημμένα ως «απειλή» για την τάξη και την ασφάλεια, μια ζωή που την κοστολογεί ως αμελητέα, που μεθοδικά νομιμοποιεί την εξόντωσή της. Οι δολοφόνοι του Ζακ δε διστάζουν να τον δικάσουν και να τον καταδικάσουν σε θάνατο «παίρνοντας το νόμο στα χέρια τους», κινούμενοι στα πλαίσια των κυρίαρχων προσταγών ως παρακρατικοί λακέδες -ένας κλεπταποδόχος-ενεχειροδανειστής που τρέφεται από την απελπισία των άλλων, ένας δηλωμένος φασίστας και οι ένστολοι δολοφόνοι και βασανιστές της ΕΛΑΣ.

Γιατί η βία που άσκησαν έχει την κάλυψη του επίσημου νόμου, τη στήριξη της θεσμισμένης βαρβαρότητας του καθεστώτος: τη δαιμονοποίηση της φτώχειας, το κυνήγι και την τιμωρία του αδύναμου στην ταξική και κοινωνική ιεραρχία, την ιερότητα της ιδιοκτησίας, έτσι ώστε να διασφαλίζονται τα συμφέροντα της κυριαρχίας και η κοινωνική αναπαραγωγή της. Και αυτή η οργανωμένη από τα πάνω βία της Εξουσίας είναι που τους επιτρέπει να σκοτώνουν αποθρασυμένοι, διότι κινούνται στα πλαίσια των κυρίαρχων προσταγών ως παρακρατικοί λακέδες.

Είναι το ίδιο το κρατικό-καπιταλιστικό-πατριαρχικό σύστημα που υποδεικνύει ως στόχους τους αντιστεκόμενους και όσους χαρακτηρίζει πλεονάζοντες πληθυσμούς την εποχή της βαθιάς κρίσης του, καταστέλλοντας, καλλιεργώντας το φόβο και προωθώντας τον κοινωνικό εκφασισμό: ρατσιστικά πογκρόμ με την κάλυψη της αστυνομίας με αποκορύφωμα τις δολοφονίες του Σαχτζάτ Λουκμάν και του Παύλου Φύσσα από τους Ναζί της Χρυσής Αυγής, στρατόπεδα συγκέντρωσης και πνιγμοί μεταναστών και προσφύγων στα σύνορα, θάνατοι κρατουμένων στις φυλακές και τα αστυνομικά τμήματα, εργατών και εργατριών στα κάτεργα της μισθωτής σκλαβιάς, διαπόμπευση και εγκλεισμός οροθετικών γυναικών, εκκενώσεις καταλήψεων, εξαπόλυση κατασταλτικής εκστρατείας ενάντια στους αναρχικούς και ευρύτερα όσους αγωνίζονται, συνεργασία με κάθε είδους μαφίες και ναρκομαφίες ταυτόχρονα με τις πολιτικές εξαθλίωσης και καταστολής των χρηστών.

Η συμπλήρωση των δυο χρόνων από τη δολοφονία του Ζακ έρχεται μέσα σε ένα περιβάλλον έξαρσης της πανδημίας του covid19 και όξυνσης της κρατικής και καπιταλιστικής επίθεσης στην κοινωνία. Από την έναρξη ενός νέου γύρου λεηλασίας της κοινωνικής βάσης με κυριότερες αιχμές την περαιτέρω υποτίμηση της εργασίας, την έμπρακτη κατάργηση της κοινωνικής ασφάλισης, τη συνέχιση των ιδιωτικοποιήσεων, μέχρι την αναδιάρθρωση του εκπαιδευτικού συστήματος και την ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης. Από την μονιμοποίηση του Καθεστώτος Έκτακτης Ανάγκης μέσα από την καταστολή και την καθυπόταξη των κοινωνικών και ταξικών κινημάτων και ιδιαίτερα των αναρχικών- αντιεξουσιαστών, τις εκκενώσεις κατειλημμένων χώρων αγώνα, την αστυνομική κατοχή ολόκληρων περιοχών μέχρι την απαγόρευση διαδηλώσεων και τη γενικότερη αναβάθμιση του νομικού οπλοστασίου σε βάρος αγωνιστών. Από τη διεύρυνση του πολέμου ενάντια στους πρόσφυγες και τους μετανάστες, την προσπάθεια δαιμονοποίησής τους, την εξαφάνιση τους από το δημόσιο πεδίο, τον εγκλεισμό τους σε στρατόπεδα συγκέντρωσης μέχρι την λεηλασία του φυσικού κόσμου μέσα από την ενεργοποίηση των μηχανών της καπιταλιστικής ανάπτυξης που θα ρημάξουν τοπικές κοινωνίες, βουνά, ποτάμια, θάλασσες, λίμνες, δάση στο όνομα του κέρδους και της πλήρους επιβολής πάνω στον άνθρωπο και τη φύση.

Η κρατική καταστολή σήμερα αποτελεί κυρίαρχο συστατικό της κρατικής στρατηγικής. Αυτή η πολεμική επιχείρηση ενάντια σε όσους αγωνίζονται είναι μέρος της συστηματικής προσπάθειας δεκαετιών από την πλευρά του ελληνικού κράτους να καθυποτάξει τις κοινωνικές και ταξικές αντιστάσεις και να επιβάλλει την υποταγή.

Οι δολοφόνοι του Ζακ, η αστυνομία, το δικαστικό σύστημα, τα ΜΜΕ που έσπευσαν να συγκαλύψουν και να δικαιολογήσουν το φόνο, κατασκευάζοντας συναίνεση, παραπληροφορώντας, παρουσιάζοντάς τον ως επικίνδυνο, σκυλεύοντας τη ζωή του και την ταυτότητά του ως οροθετικού, μέλους της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας και ακτιβιστή, καθώς και όσοι επικροτούν την εξουσιαστική βαρβαρότητα, ταυτιζόμενοι με τα συμφέροντα των ισχυρών, αντιπροσωπεύουν στην πραγματικότητα ο, τι πιο αντικοινωνικό έχει να επιδείξει η σήψη του κόσμου της Εξουσίας.

Στον αντίποδα, οι χιλιάδες που διαδήλωσαν ενάντια στη δολοφονία του Ζακ διεκδικώντας ορατότητα στο δημόσιο χώρο και βάζοντας φραγμό στην κανιβαλική ρητορική, οι δεκάδες χιλιάδες που βρέθηκαν στο Εφετείο στην απόφαση της δίκης της Χρυσής Αυγής και συγκρούστηκαν με τα ΜΑΤ, όσοι και όσες με οποιοδήποτε τρόπο αρνούνται να συναινέσουν και να υποταχθούν στο κυρίαρχο πρόταγμα του κοινωνικού κανιβαλισμού, οι χιλιάδες κόσμου που βρίσκονται στους δρόμους να υπερασπιστούν όσα τους ανήκουν, όλοι αυτοί που διαδήλωσαν σε Χανιά και Θεσσαλονίκη για τις κατασταλτικές επιθέσεις του κράτους απέναντι στις καταλήψεις, όλοι αυτοί που σε πείσμα των επιταγών ξαναχτίζουν τη libertatia 3 χρόνια μετά τον εμπρησμό της από τους φασίστες, όλοι αυτοί που βάζουν αναχώματα στην κρατική καταστολή και παλεύουν για την αντεπίθεση στο καθεστώς εκμετάλλευσης και υποταγής, αντιπροσωπεύουν ό,τι πιο ελπιδοφόρο έχει να επιδείξει αυτή η κοινωνία: την αλληλεγγύη, την εξέγερση, την προοπτική της κοινωνικής επανάστασης, για έναν κόσμο που θα χωρά πολλούς κόσμους.

Ως αναρχικοί αγωνιζόμαστε για την όξυνση των κοινωνικών και ταξικών αντιστάσεων, με στόχο την ανατροπή των πολιτικών και οικονομικών αφεντικών που ευθύνονται για την εκμετάλλευση, την καταπίεση, τη φτώχεια, την εξαθλίωση, τον κοινωνικό κανιβαλισμό. Με όπλο μας την αλληλεγγύη, στεκόμαστε ενάντια στους πλαστούς διαχωρισμούς και το φόβο που διαρκώς αναπαράγει η εξουσία. Αγωνιζόμαστε για το ξεπέρασμα του επιβεβλημένου τρόπου οργάνωσης της κοινωνίας από το κράτος και το κεφάλαιο.

ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ, ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΤΗΝ ΑΝΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΚΟ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ

Καλέσματα σε συγκεντρώσεις/πορείες ενόψει της έναρξης της δίκης των δολοφόνων του Ζακ

Θεσσαλονίκη: Τρίτη 20 Οκτώβρη, 6 μ.μ., στο Άγ.Βενιζέλου

Αθήνα: Τετάρτη 21 Οκτώβρη, 9 π.μ. στο Πρωτοδικείο Αθηνών (Δέγλερη)

Πάτρα: Τετάρτη 21 Οκτώβρη στις 11 π.μ. στην Πλατεία Γεωργίου

Αναρχική Πολιτική Οργάνωση / Ομοσπονδία Συλλογικοτήτων