Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2025 στις 10.30 πμ
Απεργιακή συγκέντρωση
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ 10-ΔΕΚΕΜΒΡΗ
10:30 ΕΦΚΑ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ
ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ - ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ
πηγή : email που λάβαμε στις 9 Δεκεμβρίου 10h