Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2026 στις 21.00
Bar οικ. ενίσχυσης Συντονιστικού δράσης για την υπεράσπιση των Εξαρχείων
Ως Συντονιστικό δράσης για την υπεράσπιση των Εξαρχείων έχουμε βρεθεί σταθερά για περισσότερα από τρία χρόνια σε όλες τις πτυχές του αγώνα για την υπεράσπιση των Εξαρχείων ενάντια σε κάθε μορφή τουριστικοποίησης, εξευγενισμού και καταστολής. Χιλιάδες τα κείμενα, οι αφίσες, εκατοντάδες τα πανό, οι κινήσεις αλληλεγγύης για δικαστικά έξοδα και άλλα πολλά τα οποία θα συνεχίσουμε χρησιμοποιούμε ως εργαλεία και πολιτικά περιεχόμενα σε μια γειτονιά την οποία κράτος & κεφάλαιο έχουν βαλθεί να αλλοιώσουν από την πολιτική και κινηματική της παρακαταθήκη. Για την οικονομική στήριξη του αγώνα μας θα πραγματοποιήσουμε bar το Σάββατο 14/2, στις 21:00 στον πεζόδρομο Μεσολογγίου.
Οργανωνόμαστε και αγωνιζόμαστε για να παραμείνουν τα Εξάρχεια γειτονιά αντίστασης, κοινωνικής αυτοοργάνωσης, ταξικής και διεθνιστικής αλληλεγγύης
Συντονιστικό δράσης για την υπεράσπιση των Εξαρχείων
πηγή : email που λάβαμε στις 8 Φεβρουαρίου 23h