Πέμπτη 4 Ιουνίου 2026 στις 18.00
(Κο)Jam- Bar οικονομικής ενίσχυσης του αυτοδιαχειριζόμενου στεκιού ΙΦΕ
(Ko)Jam-Bar οικονομικής ενίσχυσης του αυτοδιαχειριζόμενου στεκιού ΙΦΕ
(Η αρχική ημερομηνία άλλαξε λόγω πορείας)
!!!ΑΛΛΑΓΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ!!! Το αυριανό Τζαμ μπαρ αναβάλλεται για την επόμενη Πεμπτη 04/06 ίδια ώρα λόγω της πορείας για την υπεράσπιση των κατειλημμένων προσφυγικών στο μοναστηράκι στις 19:00. Αλληλεγγύη στα προσφυγικά ! Νίκη στα αιτήματα των απεργών πείνας Α.Χ και S.D!
Την Πέμπτη 4 Ιουνίου στις 18:00 σας περιμένουμε στο αυτοδιαχειριζόμενο στέκι του ΙΦΕ (στον προαύλιο χώρο του ΙΦΕ) για να τζαμάρουμε, να τα πιούμε και να κάνουμε μελωδικό θόρυβο.
Κόντρα στους ρυθμούς της εξεταστικής ασφυξίας το στέκι θα φιλοξενήσει μια μικρή ανάσα για να κάνετε όση φασαρία θέλετε.
Στο χώρο θα υπάρχει μπαρ!
Φέρτε όργανα (όχι της τάξης)
Ομοφοβικές, τρανσφοβικές, σεξιστικές και κάθε είδους εξουσιαστικές συμπεριφορές δεν γίνονται ανεκτές.
*Πρόσβαση με λεωφορεία 250(1η/7η πανεπ/πολης), 220/221(5η ιλισίων), 224(9η καισαριανής)
*Ο χώρος είναι προσβάσιμος με αμαξίδιο
πηγή : email που λάβαμε στις 24 Μαΐου 18h