τι; : συζήτηση θεματική : από :

Κυριακή 28 Ιουνίου 2026 στις 19.30

Τα αφεντικα στην σεντρα - συζητηση

Την Κυριακή 17.05.2026 στο άλσος Παγκρατίου, μετά από κάλεσμα της Συνέλευσης Αδιαμεσολάβητης Δράσης Βύρωνα, Καισαριανής, Παγκρατίου, Ζωγράφου για αλληλεγγύη σε έναν εργαζόμενο προπονητή που διεκδικούσε με αγωγή ενάντια σε αθλητικό σύλλογο τα δεδουλευμένα του, συζητήσαμε προπονητές και αθλούμενα για το επισφαλές καθεστώς εργασίας στη βιομηχανία του αθλητισμού, την εργοδοτική αυθαιρεσία, τη σταδιακή ιδιωτικοποίηση των δημοσίων παροχών σωματικής και ψυχικής υγείας. Φανταστήκαμε ξανά, κόντρα στα κλειστά γυμναστήρια και τους μοναχικούς αθλούμενους τη γυμναστική ως συνεργασία, παιχνίδι, μέρος της κοινωνικής καθημερινής μας πρακτικής, από εμάς για εμάς.

Καλούμε ανοιχτά, σε μια δεύτερη συζήτηση την Κυριακή 28.06.2026 ώρα 19:30 στο Σκοπευτήριο Καισαριανής (στο Μνημείο), με στόχο την δημιουργία ομάδας επικοινωνίας των εργαζομένων στην άθληση και αθλουμένων. Θεματικές της κουβέντας μας είναι η αλληλεγγύη των εργαζομένων στην άθληση, η διεκδίκηση καλύτερων όρων στην άθληση από την πλευρά των αθλουμένων και η υπεράσπιση/οικειοποίηση των δημοσίων χώρων ελεύθερης άθλησης των γειτονιών.

Εργαζόμενα στην άθληση και αθλούμενα

mail: stisexentra@riexseup.net

https://www.instagram.com/p/DaC2h3yIz-p/?igsh…

πηγή : https://www.instagram.com/p/DaC2h3yIz-p/?igsh…
πηγή : email που λάβαμε στις 26 Ιουνίου 17h