Τετάρτη 8 Μαίου 2013 στις 19.00
Ανοιχτή συνέλευση κατοίκων Αγίου Δημητρίου
Την Τετάρτη 8/5 στις 19:00 θα έχουμε την καθιερωμένη βδομαδιάτικη συνέλευσή μας στην πλατεία Βελουχιώτη. ΠΡΟΣΟΧΗ: η τοποθεσία άλλαξε και θα είναι αυτή για την επόμενη περίοδο.
καθιερωμένη βδομαδιάτικη συνέλευσή μας στο κινηματοθέατρο Μελίνα Μερκούρη, στο δημαρχείο του Αγίου Δημητρίου. ΠΡΟΣΟΧΗ: η ώρα άλλαξε και θα είναι αυτή για την επόμενη περίοδο