Τετάρτη 22 Μαίου 2013 στις 19.00

2 καλέσματα : 1 2

Ανοιχτή συνέλευση κατοίκων Αγίου Δημητρίου

Την Τετάρτη 8/5 στις 19:00 θα έχουμε την καθιερωμένη βδομαδιάτικη συνέλευσή μας στην πλατεία Βελουχιώτη. ΠΡΟΣΟΧΗ: η τοποθεσία άλλαξε και θα είναι αυτή για την επόμενη περίοδο.

πηγή : http://katadimadim.blogspot.com/2013/05/85-19...


καθιερωμένη βδομαδιάτικη συνέλευσή μας στο κινηματοθέατρο Μελίνα Μερκούρη, στο δημαρχείο του Αγίου Δημητρίου. ΠΡΟΣΟΧΗ: η ώρα άλλαξε και θα είναι αυτή για την επόμενη περίοδο

πηγή : http://katadimadim.blogspot.com/2013/05/15-19...