Τετάρτη 29 Μαίου 2013 στις 19.00

2 καλέσματα : 1 2

Ανοιχτή συνέλευση κατοίκων Αγίου Δημητρίου

Κύρια θέματα θα είναι: η κουζίνα και το ξυλουργείο, η καλύτερη οργάνωση του ταμείου υποδομών που θέλουμε να στήσουμε, δράσεις αλληλεγγύης στον αγώνα των κατοίκων της ΒΑ Χαλκιδικής.


καθιερωμένη βδομαδιάτικη συνέλευσή μας στο κινηματοθέατρο Μελίνα Μερκούρη, στο δημαρχείο του Αγίου Δημητρίου. ΠΡΟΣΟΧΗ: η ώρα άλλαξε και θα είναι αυτή για την επόμενη περίοδο

πηγή : http://katadimadim.blogspot.com/2013/05/15-19...