Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015 στις 18.00
Ελεύθερο παιχνίδι σε ελεύθερους χώρους

ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 6 ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗ (ΣΤΑΣΗ. ΠΛ.ΕΛ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ) ΣΤΟ ΜΠΡΑΧΑΜΙ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΚΟΥΚΛΑΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ, ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΚΡΕΠΕΣ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ!
πηγή : https://athens.indymedia.org/post/1546145/