Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012 στις 19.00

Ανοιχτή Λαϊκή Συνέλευση Αγίου Δημητρίου

Αύριο Τετάρτη 26/9 η συνέλευσή μας συμμετέχει στην γενική απεργία. Στις 10:30 καλούμε σε προσυγκέντρωση στο σταθμό μετρό της Δάφνης.

Το απόγευμα στις 19:00 θα πραγματοποιήσουμε την καθιερωμένη συνέλευσή μας στην πλατεία Βελουχιώτη.

πηγή : http://katadimadim.blogspot.com/2012/09/269-1...