Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013 στις 19.00

Ανοιχτή συνέλευση κατοίκων Αγίου Δημητρίου

Σήμερα Τετάρτη 12/6 στις 19:00 θα έχουμε την καθιερωμένη βδομαδιάτικη συνέλευσή μας στην πλατεία Βελουχιώτη.

πηγή : http://katadimadim.blogspot.com/2013/06/126-1...